Trooeetter!


Värst vad trött man kan vara. Supade i mig X-ray på jobbet enbart för att hålla mig vaken i lugnet. Inget jobb kan vara roligt när man inte har något att göra, det kan jag inte tänka mig i alla fall. Det värsta av allt är att bli väckt per telefon. Hatar't! Det värsta är när man drömmer om rompa, så vibbar rompan och man vet att det är mobilen. Då vaknar man till och tittar på mobilen, fast man egentligen inte har ögonen öppna och svarar. Då får man alltid höra något man inte vill höra, oh my gash så det skriker om det.

Det är vid såna tillfällen man önskar att mobilen var i offline läge och kunna ta tillfället i akt till att sova och drömma om Sean Banans håriga röv. Helt underbart shakigt bra. He-he.

Fettan vad hungrig jag vart igen. Patrik har totaldäckat på överkastet. Nu skall det sprutas tandkräm in näsan på han. Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0