Hipp Hurra!

För idag är det mammas dag. Grattis mamma. Denna dag blir den första och sista dag du förblir dubbelt så gammal som jag. Fett coolt.

Du har gjort allt för mig. I hela 20 år har du gjort allt för mig. Jag kommer alltid att göra allt för dig och när jag har chansen kommer jag att göra mer för dig. Du är allt. Är du ledsen är vi ledsna, är du glad är vi glada, gör du något gör vi det. Ditt blod är vårt blod, din fight är våran fight.

Många behandlar sina mammor som skit, för din del kommer du aldrig att uppleva det så länge jag är din son. Du är världens bästa mamma och jag kommer forever and ever att älska dig. Jag kan även passa på att önska dig ditt hittills bästa kommande år och en god fortsättning.

Tarre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0