Shopaholic? Ta mig till Tyra Banks' show!

Vad är det med mig? Jag bara shoppar och shoppar, men blir aldrig nöjd. Vart får jag pengarna ifrån? Jag förtår ingenting. Vad hände?

Mitt nyårslöfte blir att spara ett fyrsiffrigt tal varje månad. Det ska jag banne mig hålla. Om ni inte tror mig så kan ni komma hit och göra en pinkyswear på det. Sparsamma Tarre kommer ni få se på tills nästa år. Bered er på trubbel, dubbel trubbel, för att skydda allt från förstörelse och förena allt i en rörelse. Fördömer vi sanning och kärleken, för att vi ska nå upp till himmelen. Tarre, pengar. Sparsamma Tarre, ingen kommer undan mig. Så ge nu upp, eller börja slåss. Tarre förstås.

Wtf? Vad hände? Nu vakna jag till. Missade jag något? I alla fall. Jag suger på att hålla i pengar. Gissa vad jag gjorde av med idag? På mindre än 10 minuter? 4 000. Idioti (Go Tarre, go Tarre, go Tarre..). Aja, nu ska jag gå och mysa med mitt plagg på 4 000. På återseende.

Kommentarer
Postat av: johanna

sailor moon neh? skönaste! HAHHH.

2010-12-30 @ 00:50:03
URL: http://owhitsher.tumblr.com/
Postat av: johanna

im obviously kiddin'. POKéMON ftw.

2010-12-30 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0