Tarre ska göra kaos

Jag skall inom snar framtid göra kaos med mitt hår. Det blir intressant hur det urartar sig. Att hålla tummarna kanske inte hjälper, men det känns och värmer. Så jag hoppas på att ni, mina kära vänner, fans, familj och ovänner att ni gör en god gärning. Det är inte för mycket begärt om jag ska få tycka själv.

Jag håller med många av er att mitt hår har blivit jävligt snyggt på sistone. Det börjar hända något, det är som att håret börjar få liv och det ger färg i vardagen trots att det är svart som natten. Livet är kort mina vänner och jag vill utnyttja det till det yttersta. Därför kommer jag snarare än ni tror göra kaos med mitt hår. Vi får hoppas på succé. Fram tills dess kommer jag lova er inga bilder. Ni ska få sakna mitt utseende. Det blir en comeback.

På återseende <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0