Tentan tog mitt liv, men jag vann.

Tjabalaba la polarn!

Tentan var min död i fredags, 0-1. Igår? Oj, har tiden gått så långsamt? Jag trodde en vecka hade gått till spillo på något jag inte ens visste om. Fest igår i alla fall. Stötte på Andreas Plogell i natt på vägen hem, vi hann växla ett par ord innan han skulle av. Tung stil har han. Bakis idag. Fucking fail. Körde bil ändå. Det är lugnt och köra mot rött när ingen ser (TYP), fett omedvetet, 1-1. Jobbet var ingen höjdare. Man löper in till en kaotiskt situation där inget verkar vara som det brukar vara. Kalabalik på hög nivå. Man brukar säga att man bör ju värma upp så man kommer upp i samma matchpuls som dem andra, och det kände jag att jag inte var. Dock med mina rutiner så kom jag snarast ikapp. Det var en lätt match, 2-1 till mig.

Hur coolt skulle det inte vara med en nattbio? Tron Legacy? Värt? Hör av er.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0