Why is it so hard to get a Yes?

Jag har bestämt mig för att aldrig gå ut och shoppa på mellandagsrean i år igen. Släng. Folk kan varken gå, vika sig undan eller se sig för. Det är som ett snällt tredje världskrig på plats, alla har det samtidigt, det är alla mot alla och ingen bryr sig varken om sin eller den andras blåtira. C'est une catastrophe!

Trött som bara den ligger jag i soffan som kungen av Madagaskar och njuter av lite lördagsgodis, även rätt nöjd över det jag har hittat idag. Givet att det inte finns storlekar kvar när jag är ute två dagar försent. Men det är väl tur det, man får tänka från den positiva sidan; jag slipper slösa så mycket pengar. Åkte även iväg och köpte mamma en digitalkamera i födelsedagspresent, funderar på om man skall köpa något mer. Dock är jag lite för trött just nu, nästan för trött för att skriva, men detta går så oerhört fort att jag inte ens vet själv vad jag skriver.

Nu skall jag njuta vidare av årets sista måndagskväll. Vi får se om det blir tidig läggdags eller om jag hittar på något trevligt till midnatt. På återseende, annars får jag önska er en god fortsättning och ett gott nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0