You got me on spot, but what did I got?

Almanackan slog ny vecka idag. Veckan började starkt med två timmars sömn och tidigt tentapluggande. Stolthet är vad som kryper sig till hög haka. Kanske polis är att bli? Det känns nästan så.

Ingen mat har smälts idag. Frukost på skinkfralla med en kaffe har hållt mig vaken och aktiv. Det var då jag kom i underfund  med att tentan kan se ljus ut trots allt. Om ni minns, var jag skoltrött förra veckan och det resulterade helt och hållit i att jag tog semester i en hel vecka. Jag verkar ha vaknat till lite nu när pressen sitter som en raket i röven på en. Då flyger man snabbare, det gäller bara att man får med sig allt på vägen.

Kommentarer
Postat av: Dumbeldore

tentan den dålik den, Yasmin viktik den!!!!! :@

2010-12-13 @ 19:28:28
Postat av: Dumbeldore

JAK YASMIN DEN! 4 president!!! kelb..

2010-12-13 @ 19:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0