Kinesiskt nyår

Kinesiskt nyår på söndag då.

Trevligt, snart var det 20 år sen mor krysta ut mig. Vad händer egentligen? 2012 blir trevligt att uppleva. Vi får se om  det är massa myter som har gått, eller om det möjligtvis kan vara sanning. Tänk och bli jagad av en spricka, satan vad kul det hade varit. Helt galet ju!

Nej, men vad händer på nyår då? Kalas förmodligen? Svennarna festar nog som vanligt och gulingarna firar något speciellt. Vi får väl se hur det urartar sig, jag ska ut och kriga i alla fall. Äta upp folk på stan som i spelet Prototype. Det ordnar sig, vi får se vart jag hamnar.

En sak till, man blir jävligt sne på folk som låtsas inte bry sig, när det i själva verket är dem som har problemet! Är ni helt tappade eller? Skylla på andra för att man själv ska komma undan.

Aja, ses på nyår, jag ska så jävlas då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0