Slöfock

Tjobs, läget?

Med mig är det bra, börjar dock bli förkyld. Har pluggat konstant, ingen tid för något. Det har hänt så mycket roliga grejer som jag har velat skriva upp för er. Tyvärr, jag kan inte göra detta för er just nu. Förhoppningsvis kommer det upp senare eller så blir dett osagt och stannar mellan fyra väggar.

Annars då? Har det varit lugnt?

Vart kom alla besökare ifrån häromdagen (stavning) egentligen? Det kom hur många som helst, sen försvann alla dagen efter. Erkänn, ni kom med stormen? Får man fråga vilka det är som läser här? Om inte så ställer jag den frågan iaf, vilka är ni? Vart är ni ifrån? Är det någon från Stockholm eller? Hur hittade ni hit?

Det var väl för mig, jag tänkte ge er en söt bild på mig och min nya look. Men, det gick inte så bra med camen. Helt dead. Ni kan få fantisera, det skadar väl inte? Dags och bege sig eller åtminstone att tagga till första seminariet. Dra dit och skitsnacka i 3 timmar, sen hemgång imorgon. Har inte varit hemma på 1 vecka. Hehe. Saknar min söta syster, hon är bland det finaste jag har! <3

God eftermiddag, berätta, hur är läget?

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Jag läser! Jag är jag, bor i Motala, går bygg bara för jag är så cool. Ehm, hittade hit genom en annan blogg för kanske en vecka sen?

2010-02-04 @ 22:34:14
URL: http://fridajohansson.devote.se
Postat av: Diana

Jag heter Diana. Jag läser din blogg. Tycker den är väldigt intressant och otroligt rolig. Jag bor i stockholm, Täby rättare sagt. Jag hittade hit genom en polare. Tarre heter han. Du kanske känner honom? Fett schysst kille.

2010-02-06 @ 00:15:44
URL: http://mypathinlife.blogg.se/
Postat av: Tini

Jag läser din blogg och bor i Norrköping lol :c jävla håla. Gillar din blogg, därför jag läser.

2010-02-06 @ 10:51:00
Postat av: - t

wuhej löpte förbi din blogg en snabbis dock första ggn men nice ;) och la märke till din feta textstil på vem dt är som läser! Hur som helst du kanske minns mig :P Trang från krstd ;) long time btw

2010-02-09 @ 22:38:16
URL: http://seimei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0