Smartast.vn

Det dök upp en mycket rolig händelse imorse när jag och Patrik borstade tänderna sista minuten innan vi skulle gå till föreläsningen. Med så lite tid som vi hade, var jag ju tvungen att göra allt på en och samma gång, för att spara tid! Tyvärr är ju inte alla så smarta att dem faktiskt gör en sak i taget! Men det roliga var att under tiden vi borstade tänderna gick jag till den stora spegeln i hallen för att fixa mitt hår. Då jag märkte att allt var så jävla suddigt, med andra ord - mina glasögon var så jävla fingerprintade på glaset. Och vad gör man när man vill rengöra glasögonen så fort som möjligt? Jo, man "blåser"/andas varmt och torkar av med tröjkanten, iaf jag gör så! Men vafan, jag hade ju tandborsten i käften, vad gör man då? Jo, man använder näsan!

HAHAHHAA, så jävla bäst man är eller? =D Patrik dog, han höll på att tappa allt saliv, tandkräm, vätska han lyckats fylla munnen med på golvet. Men han hann löpa till toaletten och spotta ut. HEHEH, visst är man söt ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0