I-buddy

I brist på något att göra dök jag upp i Täbban, på Teknikmagasinet, i hopp om att få med sig en USB-lampa med mig hem. Iom att alla har semester, är lata och feta, var det så "rörigt" ("OK") att personalen inte kunde hitta sina egna grejer att sälja. Synd, till min tröst hittade jag en vän istället - I-Buddy! Ful, livlig och underhållande - för mycket. Den ska föreställa en msn gubbe, med riktiga känslor. Den är inkopplad i mitt USB och visar olika känslor iom vad jag får för känslor av er på msn. Exempelvis om ni gör en smilegubbe av denna typ: :D så blir den helt vild, vrider och vänder, flaxar med vingarna och jag vet inte vad, men den visar på glädje hur som helst! Hehe, jag ska visa er hur ful den är, se under. Dock är den tagen direkt från Youtube, orkar inte spela in en egen. Ser jag ut att ha tid? Ah, men nej. Är under bantningsperiod, så neeej!

Kommentarer
Postat av: cindy

coolt blogg där ;p keep it up :)

2010-08-03 @ 00:49:25
URL: http://cindybui.blogg.se/
Postat av: you know who..

P*U*C*K*O.... fuling där..

2010-08-03 @ 23:00:43
Postat av: Kjartanzainab

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2012-08-20 @ 07:30:12
URL: http://kjartanzainab.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0