I lied

Hehe, inga bilder här inte. Har verkligen inte orkat lägga in bilderna på datorn ens en gång, hur i hela världen ska bilderna in på denna tråkiga blogg då? Bra fråga. Jag ljög, bilderna kommer inte snart, det kommer ta tid innan det kommer.

Satans jävla trött man har varit på sistone. Japan har verkligen slitit en i bitar och man har ju inte sovit mycket heller. Dessutom orkar man inte fixa mat när man bor ensam, drygt skit. Bör nästan gå en veckas kockkurs och lära mig simpla, sköna och goa rätter. Jag bara längtar tills min familj kommer hem.

Kom och ge mig sällskap människa, du, du eller du. Nej, inte du. Hehe, tack! Vädret verkar komma tillbaka, hoppas det håller sig, då jävlar ska vi röja på grönan du och jag brorsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0