Om jag flyttar ut..

flyttar du med då? :$

Usch, vad jag hatar att vara ensam. Det är så tråkigt, allt är tråkigt, att äta, att sova, att prata, att titta på tv, att skratta, att gråta. Inget funkar i ensamhet.

Vad ska man göra? Jag har blivit erbjuden att bo hos brother from another mother, få låna nyckel och hela kittet. Men fan, det är så jävla pinsamt och känns som att tränga sig på. En sak om jag inte hade familj, hus eller bil. Fin familj det där, men jag kan tyvärr inte tacka ja till det. Kan komma lite då och då, men inte bo där. Tack iaf! <3

Ja, som sagt, allt suger i ensamhet. Att dra från jobbet och veta att du ska hem, dit där ingen är och bara vara för dig själv och vänta på att tiden blir jobb, är ett helvete. Det är ju trots allt bara några dagar kvar, typ 8-10 dagar. Orkar inte räkna just nu. Fan detta är sorgligt. Tarre in the dark side of the world. Har aldrig förstått mig på emos, men nu gör jag det till 10%.

Pussa mig, krama mig, håll om mig.

Kommentarer
Postat av: emma

ta din brother och hyr något ihop, problemet löst ;p

2010-07-28 @ 20:07:29
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0