Anonym

Haha, jag dör. Den-tuffa-anonyma-personen-som-trycker-ned-andra-utan-att-våga-stå-för-det. Han, hon, det, har kommenterat på mitt tattoo-inlägg, att jag skall vara en misslyckad kopia av någon med en misslyckad tatuering. Hur fan tänker djuret egentligen? Djuret i sig tolkar själv utefter vad jag har skrivit och tydligen blir sur, gråter eller jag vet inte vad och ska lägga ut en sån kommentar. Visar bara på att den där tycker sin "polares" tattoo ska vara ful. Härligt, gå och säg det till personen istället om du vågar... anonymt lär du ju våga iaf?

Hahahahahaha, kan inte sluta ligga dubbelvikt av skrattanfall. Roligaste på länge. Säg vem det är jag kopierar och visa likheter. Dumschackar får man leta efter, eller den dumschacken har kommenterat på min blogg så den lär ju inte vara så svår att hitta :D Nu kommer deTTTT gråta igen, för den inte har bättre för sig än att läsa här ändå! Thumbs up!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0