C'est un catastrophe

Hejsan hoppsan!
Allt bra? Med mig är det hungrigt! Inte för att ingen vet om detta, men ät aldrig dig supermätt innan du går och lägger dig! Då väcks man av hungern, inte bra. Då är det bäst att man har frukost hemma, annars.. finns det inget att äta. HAHA, daah!

Nej men annars då? Lugna favoriter? Jag tänkte plugga vidare idag, som vanligt. Trevligt? Nja, kanske. Min blogg ser tom ut på bilder, så det blir väl dags att ta lite bilder snart kanske? Vi får se, ta hand om er. Jag tar hand om mig själv iaf.

Ha det gött, godmorgon!

Kommentarer
Postat av: t

sV: haha yes :D



men du kan köra på riktigt tajta inbakade vid sidan! eller mönster?

2010-03-23 @ 16:25:06
URL: http://babybui.blogg.se/
Postat av: D

bög still :)

2010-03-24 @ 15:44:36
Postat av: gymmy

Lol:P vad snackar du om, jag har redan beställt:) när köpte du

2010-03-26 @ 18:13:31
URL: http://gymmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0