Karma is a bitch

Har jobbat idag också, men det ville jag inte berätta egentligen. Det jag vill komma fram till är min hemgång från jobbet. Så jävla lol. Innan jag kommer på motorvägen måste jag  åka 360 grader för att komma ut på den, och då hamnar man på en tvåfilig väg i typ 50-100 meter. Det var någon jävla idiot som försökte köra om mig, vilket han även lyckades med - väldigt onödigt! När han väl var förbi mig, gick ena däcket sönder. Hahahahaha, så han var tvungen att stanna av vid sidan och jag dog av garv.

Så går det när man är kaxig och kör om karman (mig) ;) Ägd.

Kommentarer
Postat av: Chrislyne

vart jobbar du? :)

2010-03-21 @ 19:55:49
URL: http://chrislyne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0