Google

Alltså, har ni märkt av Google's startsida än? Deras logo just nu är ju ett jävla PacMan spel. Helt störande ljud som dyker upp när man ska söka på något. Man blir lite handiii i öronen. Tack vare Patrik så tänker jag på det. Först och främst hade jag hörlurarna i datorn, så jag hörde inte när jag gick in till en början, tänkte mest på att logon var bland det fulaste dem har lyckats skapa. Ge mig ett jobb på Google's huvudkontor, så ska jag lära dem ett och annat. Skulle lämnat CV när jag ändå var där i Dublin, hrm! Dumt!

Hur som haver, klarade PacMan spelet på första försöket, haha. Ni då? Har ni försökt? Och snälla, bli inte beroende av det. Hoppas dem gör ett tetris spel av bokstäverna istället. Kan vara riktigt intressant då! Mycket möjligt att jag kommer "Googla" ännu mer.

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag blev ambushad och uppäten efter typ 5 sekunder. Saknar överlevnadsinstinkt för att spela pacman som en riktig lirare, haha.

2010-05-23 @ 23:47:16
URL: http://sirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0