Oj!

Haha, kom på en sak när jag lade mig ned! Min kudde är så jäävla skön. Man typ sjunker ned och kudden formas utefter ens huvud. Dessutom när jag inte har något hår nu, så blir den liksom lite mindre och har liiXXxxOm mycket finare form. Känslan av att ha skallen på kudden blir lixXxxom lite härligare.

Den kostade 549 kr (det gör 90% av känslan, eller hur?) :) Men sen blev det rea, så mamma åkte tillbaka och bytte ut kuddarna (vi hade köpt två st) mot fyra nya istället. =D De sjönk till halva priset? Hur värt?? Hmm, 2  för 1100 eller 4 för 1000? 4 för 1000, så värt!

Sen då? Jo, sen sova. Jobba imorgon, kom förbi, så ska jag visa på att en personal på livsmedelsbutik kan vara glad också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0