What the pho


Tjabba tjena hallå. Hehe, snigg bild hon la upp på sig själv innan, tycker ni inte? Orka vara blyga.

Jag ville bara visa att min fysik är helt åt skogen. Ser ni? Magen har bliven EN mage! Ska börja träna har jag tänkt - igen. Vad gör man när man ligger och slöar? Jo, filosoferar. Jag har kommit fram till ("OK") att jag kanske ska springa, men då blir benen kraftigare, vilket jag inte vill. Simniing är dock något, men drygt att åka dit. Vill även gymma vissa delar av kroppen, vilket man inte helller kan göra, då kroppen blir som en papaya om man tränar några enstaka kroppsdelar. Det sög ju, armhävningar och kroppsliga övningar, håller ju inte heller i längden; man tröttnar på det lika snabbt som man tröttnar på godis. Hmmm, vad ska man göra? Äsch, jag åker iväg och köper en donken innan jobbet. Vi höres. Inte, jo kanske. Eller så tar någon annan över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0