Zup

Vad är grejen med att misshandla varandra? Verkar som att det är nya principerna för 2010, i förberedelse till 2012 kanske(?).

Vad hände med moralen? Människor påverkar varandra indirekt. Det är alltid en som skapar trenden, sen följer resten på. Någon köper några snygga kalsonger, då följer alla på. Någon börjar med en våldtäkt, då följer alla på. Någon börjar med en misshandel, då följer alla på. Någon börjar med att hoppa, då följer alla på. Slänger någon ut en atombomb, då lägger alla andra sina atombomber också. Förmodligen blir det orsaken till 2012.

Nej, det är inte sant och överdrivet, men enligt mig verkar det vara så. Snart går väl småbarn och misshandlar varandra. På tal om det; så såg jag två skitungar - kan omöljigt varit äldre än 8 år - som stod och slogs, och jag vet inte vad. Den lite större hade något jävla nackgrepp på den andra, så han typ kvävdes. Slogs som fan som försvar. Han som blev strypt blev rödare än blod och höll på gråta, men vad gjorde föräldrarna? Tittade på! Kanske skulle ha kört över föräldrarna när jag ändå satt i bilen och sen lära skitungarna ett och annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0