Det omöjliga avklarat

Jag har nu i tre veckors tid gått och haft ångest över senaste tentan. Varje morgon och kväll, börjar och slutar jag med att tänka på hur onödigt av mig att inte ge ett fullständigt svar till varje fråga (vi pratar om lathet). Varje jävla dag i tre hela veckor från och med dagen jag gjorde tentan till och med den dagen (idag) jag fick veta om resultatet. Jag började nästan förbereda mig inför omtentan som är tre dagar innan nuvarande kursens tenta. Det hade varit tungt, men jag hade varit tvungen.

Men på grund av ett mail, inom ett ögonblick kände jag en lättnad, som en heffaklump som ramlat ned från hjärncellernas hjärta och från hjärtats kärna. Allt som skrevs innan blev som bortblåst. Då blev detta inlägg helt onödig, förutom att ni fick reda på att jag klarade av det som jag då ansåg var omöjligt.

Stolt.

Kommentarer
Postat av: guevacci

konstigt men klart ;P men aknske inte ser din kommentar då ;) men ny chans kommer nästa måndag!

2010-11-18 @ 22:04:47
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Elin

Grymt sa grisen. Bra jobbat! :)

2010-11-18 @ 22:37:25
URL: http://elinkmjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0