My life as Tuan


Hallåå! Jag har haft en de tröttaste dagarna i mitt liv. Jag började morgonen tidigt med en bilbesiktning. Det gick skitbra, dock skulle däcken kunna bytas ut sa han. Annars var bilen "perfekt". Hi5!

Sedan hamnade jag på Carlings i Täby Centrum, snackade med hon chefen där i typ 1 timme innan jag kunde rycka mig undan. Men trevlig är hon och det var kul. Köpte även hem köttfärspasta för 39 kr på vägen hem, det var gjort för typ 2 personer, för jag kämpade verkligen i mig innan jag gav upp och då var det hela halva lådan kvar, som hamnade i kylen. Riktigt gott var det, fett värt.

Sedan däckade jag totalt, helt slut i kroppen och huvudet.

Vaknade upp till ett samtal av min gamla rektor. Alltid lika trevligt när han driver med mig lika mycket som jag driver med andra.

Jag har lärt mig lite om programmering idag, läst i boken, jobbat på några rollups och fan varit helt död. Nu är det fotboll, Sverige mot Tysklands B-lag, skämmigt. Men det kanske blir en vinst idag ändå? Vi får väl se.

På återseende fina människor med hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0