Åkersberga Centrum - t, t, t, t...

Sämsta centrumet som någonsin har skapats. Jag lämnade in min bil för lite fix och trix idag mellan 10-13. Då var jag ju tvungen att göra något, förutom att dra hem. Det hade varit för slitet att dra hem, sen hitta tillbaka igen - kommunalt!?! Nej, tack. Tog en promenad på 15 minuter istället till Åkersberga Centrum, där det både fanns värme och fik. När jag väl kom fram, upptäckte jag hur förbaskat dåligt centrum det var! Det går inte ens och beskriva. Det kan mycket möjligt bero på att dem håller på att bygga om, men även att det inte fanns en enda jävla klädbutik på hela fucking stället, förutom en.

Jag sket i det, stack till Donken istället och läste ut Metro fem gånger om innan jag rörde mig vidare. Sedan hamnade jag i verkstaden igen, där jag fick vänta drygt en halvtimme innan bilen blev klar. Satt i världens skönaste soffa och läste biltidningar och avslutade med en kvarts spelande av Tetris. Slog nytt rekord, gång på gång. Kanske för att jag inte har spelat det tidigare. HEHE. Hur som helst, min bil är tillbaka nu. Det enda som saknas är ett set av feta monsterdäck som jag kan köra med i terräng och över människor med. Nej, så ond är jag inte. Skall bara hoppa på bilar där det sitter snygga tjejer och ragga på dem.

Kommentarer
Postat av: Samjennie

keep it up very nice site

2011-09-14 @ 10:39:06
URL: http://samjennie.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0