HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!

Paradise Hotel. Vilket härligt program. Sitter här med funderingar om man skall sätta sig 2 sek på toan eller inte, boken vidöppen och tittar samtidigt på reprisen av Paradise Hotel på 6an såhär dags. Någon skojare åkte just ut och då springer ett rosa tält och säger en massa fina ord så som du är bäst, till någon hon inte ens känner. Haha, hur falsk? För falsk. Jag dör alltså, hur fan kan en sådan människa dyka upp på TV? Visst, det blir underhåll, men man blir så jävla upprörd över om personen i sig är så på riktigt, eller helt åt fucking lurendrejeri-nivåer.

Dock dör jag fortfarande, hahahahahahhahahahahahahahahha! Förresten, har bestämt mig för att sätta mig en minut, eller två på toan. Sedan blir det avklädning, som jungfrun.

Kommentarer
Postat av: elina

haha hon dära blonda tjejen som nyss kom in? då han gick ut och hon hoppade fram och kramade honom :P är de de du menar? :P

2010-10-24 @ 02:31:05
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0