Mobilblogg - skumt

Hejsan hejsan! 

Det hände nyss något väldigt skumt, som jag måste skriva innan jag glömmer bort det. Jag stängde av datorn, stängde ned mitt lock till minipc'n och drar iväg för att borsta tänderna. När jag väl är tillbaka ligger en jävla enkrona på locket av min dator. Hur i hela världen går det ihop? Jag förstår ingenting och jag har ingen som helst minne av att jag slängde på en enkrona på min dator. Varför skulle jag ha lagt den där? Mina enkronor, eller mynt överhuvudtaget lägger jag på en "samling" i hyllan, alltid! Förklara för mig hur detta kunde ske. Helt jävla skumt.

Jag sover istället innan det händer andra skumma saker. På återseende mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0