Önskan slog inte in.

Under jobbets gång blev jag oerhört sugen på chips med dipp. Men nej nej, kom hem och åt en hel anka för mig själv, lite grisfötter och jag vet inte vad. Sitter fortfarande och svullar av goda nyttigheter, istället för chips och dipp. Det är lite positivt i sig, eller väldigt positivt för insidan av min kropp. Ibland undrar man ju hur hälsosam man verkligen är på insidan, trots att utsidan visar formerna av ben och skelett. Även om jag skiter ut allt efter någon timme, känns det som att något är snett. Det är nästan att man skall boka tid för en helkropps röntgen.

Är ni på? Vi kan hålla varandra i handen.

Nu över till läsning, sen sova gott som Zlatan och tagga till för knasiga kunder igen. Hääägh fäääve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0