A little bit frustrated

Nu har jag läst halva mitt liv, sovit eftermiddag hälften av veckan, uppdaterat hälften av min Ipod med nya låtar och är hälften frustrerad.

Först och främst, FAN VAD JAG LÄSER!!!!!!!!!!!!!!

För det andra, VARFÖR BLIR JAG PIGG NÄR JAG SKALL SOVA?!?!?!?!?

För det tredje, "mmhmm If I was your man"

För det fjärde, VARFÖR HA ETT FORMULÄR DÄR MAN KAN STÄLLA FRÅGOR MEN ÄNDÅ INTE FÅ SVAR??!!??!! JAG SOM TRODDE DET VAR EN BRA TATUERINGSSTUDIO MED BRA PERSONAL. AS!!!!!!

För det femte, ni är så söta att socker blir surt, godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh my fett fullll jag såg dig idag :D:D:D

2010-09-30 @ 16:23:16
Postat av: cuong le

jo, klart jag ska hålla tummarna för dig. we asian gotta stick together :P

2010-09-30 @ 18:45:36
URL: http://cuoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0