Bedöm inte efter fötter.


Satt inne bland provhyttarna på Gina Tricot i väntan på min syster. Hon testade någon snygg skjorta, som visade sig vara över för stora. Hur som helst. Alla provhyttarna var upptagna och jag satt framför alla på en fotölj. Inte så svårt att missa, men jag blev stirrandes på alla fötterna. Jag jämförde lite och tänkte: "Fan hon måste vara snygg" bara genom att titta på hennes fötter.

Fan heller att hon var. Den sötaste av dem som var där just då, hade bland de fulaste fötterna. Inte för att det finns någon kronologisk ordning på hur man ser ut efter fötterna, men bedöm aldrig eller förvänta dig aldrig att en tjej ser bra ut, för att hon har fina fötter. Hell no.

Kommentarer
Postat av: f

JAg är vid datorn nu babe

2010-09-05 @ 19:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0