Cred or not?

Fick en kommentar om att jag älskar plastikoperations-docka efter att ha lagt ut bilder Megan Fox.

Jag undrade omedelbums vad det är för fel med det egentligen? Och om hon är plastikopererad och snygg? Och om hon är plastikopererad och sexig? Och om hon är plastikopererad och snyggast i hela världen? OCHH?!?!?! Vad spelar det för roll egentligen? Har man haft så dålig självkänsla eller vill snygga till sig och har lyckats med det, då tycker jag banne mig att man ska få creds för det. Dock är det inte många som lyckas med det. Tror nog inte Megan Fox är snygg längre heller, främst inte utan smink. Men bilderna var från 2007 och då var det inget fel med henne iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0