Filippa i ett nötskal

Hejsan hejsan!
Har suttit här nu i drygt två timmar till - sen jag vakna - med min inlämningsuppgift. Jag tror jag är klar, vill dock ha en söt avslutningsmening som häpnar alla läsare, vad bör det vara? Ja, det kan ju inte ni komma med förslag till, i och med att ni inte vet vad jag har skrivit. Skitsamma, det var inte därför jag skrev detta inlägg.

Min kära söta vän Filippa i sitt lilla nötskal, lyckades med det omöjliga, råkade ta bort sin blogg. Hur går det till? Det kan bara dem fyra väggarna runt henne svara på, om dem bara kunde tala. Hur som helst, ni som läste hennes tidigare blogg som var på ssoundeffects.blogg.se har nu bytts till fiillis.blogg.se så ni inte går runt och gråter blod över att alla hennes fina texter är borta.

Tro mig, ge henne några dagar så kommer ni få fina texter. Hon skriver grymt bra, en gul svenne.

Kommentarer
Postat av: f

puss, du är så gullig

2010-09-23 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0