Gamlingar är lika med noll respekt

Vilken jävla idiot till kärring man stötte på idag. Jag hade precis letat fram min buss på en mobil busstabell. Givetvis var jag tvungen att knappa på klockan för att se vad klockan var för att kunna veta vad jag skulle leta efter. Då skall en kärring på käpp tro att hon är diplomat och skall kunna göra vad hon vill, och vrider hela busstabellen åt sitt håll. Vilket jävla as eller vadå? Hann inte ens se på min tid.

Visst, jag är yngre. Jag respekterar äldre, absolut! Dock finns det en gräns, jag visar respekt tills dessa idioter väljer att vara nonchalant och idiotiskt. Bara för att hjärtat snart krymper och möglar, skall man fan inte tro att man kan göra vad man vill för att man är halvt döende. Samma sak hände med en snubbe på rullstol, invandrare och verkligen så respektlös man kan vara. Spottar hit och dit, och tro att vi som jobbar där ska springa som hans släp och torka upp allt jävla dregg som smeker vårat golv. Ge mig erat hjärta, så hamrar jag och spikar på det.

Nu är jag elak, men dem som är sådär pangpangboomboomkraschmrsfuckedup förtjänar det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

någon är sur :p

2010-10-01 @ 07:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0