He who can, does. He who cannot, teaches.

Nu har jag omkonstruerat min layout af toan.blogg.se. Vad tycker ni?

Jag som endast får i mig två, max tre, något väldigt små skålar av mat per dag, lyckades idag få i mig knappt en chipspåse och husets största tallrik med ris och grillad kyckling. Det är en lättnad att jag får i mig lite mer än vanligt, men det är inte lika lätt att bära på allt. Väldigt ovant. Jag känner mig väldigt tung i kroppen just nu, som Clark Kent när han ligger där med sin vältränade kropp med en kryptonit på bröstet. Så klen som han känner sig då, så klen känner jag mig just nu när det gäller att försöka lyfta upp min kropp, om jag ens orkar ena benet. Bäst jag tar fram trehjulingen från -95 och köra till toaletten för en omgång tömning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0