How nice, how nice, very nice.

Startade dagen 07.00. Inte för att det behövdes, bara för att det kändes så. Satt drygt en kvart, fixade och hackade till mig en hemsida och redovisade det lite snabbt och fick godkänt på en halvminut. Härligt Tarre. Det är så man skall jobba! En inlämningsuppgift klar med andra ord, det är bara fyra kvar då inom två-tre veckor.

Sen var det föreläsning efter att ha vandrat i Kista Galleria i typ tio år i ensamhet. Trist, men intressant, det fanns massor, men ändå inte. Jag kan knappt bärga mig om vad som komma skall i dessa butiker. Jag somnade när föreläsaren började prata om FAT och vaknade till när han näst intill var klar med just den komponenten.

Efteråt var det hemgång. Från tågstationen sprang jag hem och tillbaka, på knappt fyra minuter. Grymt, jag hann med tåget som jag hoppade av. Mötte upp syrran Patrik, vi stack iväg på någon fyrverkerikonsert. Det var lite spännande med alla orkester och fyrverkerier. Trevligt sällskap i alla fall, det var det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0