Kjiiit och company


Illa, illa, illa..

Jag har fixat en ny tv bänk, som jag berättade igår, dock inte bokstavligen. Men jag berättade indirekt. Vem fan bryr sig? Hur som helst, stack jag till Täby Centrum idag, bara en snabbis, en riktigt snabbis, nästan lika snabbt som jag brukar skita. Saken var att jag sökte efter ett trådlöst tangentbord och mus. Jag hittade den klockrenaste, tangentbordet är pytteliten, utan numpad till höger och en skön mus. Helt klockren, det var tänkt att jag skulle kunna ligga i sängen eller sitta typ i hörnet och geeka dator via tvn. Men nej, nej. Tangentbordet ska däcka, helt absurt. Håller ni inte med? Har knappt hunnit använda den en timme. Kjell, Kjell.. Vad skall vi göra av eran butik? Slänga eller spränga? Bestäm, jag gör vilket som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0