Klantskalle nummer ett

Det ringer på telefonen. Jag tittar på numret och tänker: Fan inte reklam igen, men jag svarar ändå.

Jag: Allöö?
Han: Ja, hejsan mitt namn är Billy från Salt Men. Sover du?
Jag: Eh va? Nej?
Han: Jaha, det lät så.
Jag: Eh, nee, satt bara inne i pluggandet.
Han: Okej, men jag hörde att du hade sökt jobb, stämmer det?
Jag: Ah?

Haha, vilken klantskalle man är. Hur ofta svarar man sådär i telefon? Svarar aldrig sådär, och när jag väl gör det så är det till en viktig person. Haha, duktigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur äcklig får man va

2010-09-27 @ 18:37:51
Postat av: Anonym

HAHAHA KLANT SKALLE

2010-09-28 @ 10:10:04
Postat av: elina

hahahahha så är det med mig med :P

2010-09-28 @ 12:59:11
Postat av: cuong le

fick du jobbet eller vill dem ha dig in på intervju? lycka till i vilket fall :D

2010-09-29 @ 22:55:07
URL: http://cuoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0