Once you dig deeper, you'll find what's hiding


Under uppvärmning av havreygrynsgröten tog jag mig an garderoben för en vinterrensning. Shortsen är nedgrävd för förvaring inför nästa sommar. Sedan var det inte så mycket mer som var "somrigt", förutom jackorna, men dem hänger fint där tycker jag och därför ska dem ingenstans än att hänga där. Det värsta av allt är att jag fann min garderob tom på skjortor i normalt stuk, dvs med en normal hög krage där slips och fluga hör hemma. Vilket mer eller mindre inte är så bra för en garderob. En garderob måste alltid, alltid innehålla basplagg. Vilken besvikelse. Jag är ledsen i ögat på mig själv. Något måste göras åt det!

Patrik, my man, where are you? We gotta go shopping! Immediately!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0