Rösträtt

Rösträtt och rösta rätt?
Ja, det är ju så. Det gäller ju att rösta det som är bäst för en själv, för ingen bryr sig om någon annan ändå, mycket snack liten verkstad brukar det vara. Samma sak gäller politiken, jag har hört bevis, så ni kan inte förneka något.

Först och främst bör man gå till rätt valdistrikt för att rösta, vilket jag inte gjorde. För det andra så känner jag inte till några politiker, vilket kanske är bra om man skall rösta rätt till min fördel. För det tredje bör jag stå med på listan i och med att jag står för att jag älskar att gå på toa och sitta där när det är rengjort.

Hi5 people.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA -.- gå dö

2010-09-20 @ 10:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0