Sucken


Sovit dryga fem timmar i natt. Jag förstår inte själv, trött som bara den gick jag och lade mig, hyfsat tidigt, ändå däckar jag inte förrän hundra minuter senare. Visst är det otroligt? Oftast somnar man när man är så trött, ibland har man dem dagarna då man bara ligger och är trött, men somnar aldrig. Helt fantastiskt hur människan är uppbyggt. När man väl vaknar, verkar det vara mitt i skönhetssömnen, i och med att man vaknar med ståfräs som inte går ned på typ fyrtioelva minuter.

Då förstår ni hur trött jag är nu. Varit uppe sen halv sju och varit igång tills nu ungefär. Härliga helger man har. Bör sätta igång med mina inlämningsuppgifter för denna kurs, men jag förstår inte riktigt vad som är vad. Måste nog dyka upp på handledningen på måndag och fråga vad det är frågan om. Haha, för jag förstår ingenting. Hänger inte alls med. Hela systemet är helt krångligt och förvirrande som krulligt hår.

Jag är hungrig också, men hela familjen sover. Har ju bara ätit frukost på några frallor. Aja, får gå och fixa ståfräs för att slå ihjäl lite tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0