Uppraggad

Scen 1
Sitter i bilen med Patrik, en tjej i en annan bil får syn på mig och stirrar. Jag ser det och ler. Hon ropar på sin vän, som också vänder sig, då vinkar jag och då vinkar de, tror nog aldrig de har varit så lyckliga förut.

Scen 2
Jag: Hejsan :D
Kund: Hejsan :DDD
En minuts tystnad för alla världens barn.
Kund: Fan vad snygga brillor, är det något glas i mellan?

Scen 3
Jag: Hejsan :D
Kund: Tjena! Fan vad snygga glajjor. Är de sådär riktiga?
...blablabla
Kund tackar för sig. Jag tackar för mig.
Kund mumlar för kund2: Fan vad gullig han är, nästan så att jag ska in och köpa lite godis..

Scen 4
Jag: Tjena snygging!
Jag: Tja!
Jag: Läget?
Jag: Det är gött, *blink*
Hehe, framför spegeln.

Kommentarer
Postat av: Anonym

-.-............. die

2010-09-25 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0