While you're in need of something, it'll take longer to get there.

Föreläsning 4, check.

Jag var obehagligt kissnödig på vägen hem från skolan. Redan när jag steg ut ur aulan, kände jag att blåsan hade blivit för överfylld. Jag som har lärt mig att hålla mig oerhört länge, tog jag det för givet att jag skulle klara av att hålla mig tills jag kom hem, ca 45 min. Då måste jag självklart ta möjligheten i akt att testa mig själv, klarar jag det eller klarar jag inte det? Vad var det värsta som kunde hända? Jo, mina gråa jeans skulle visa mörka områden och lukta piss.

Väl inne i lägenheten, tänker jag: Fan vad gött, jag är framme. Men gissa vad som händer då? Jag kommer till hissen, trycker på knappen i hopp om att hissen skall komma omedelbums. Men nej, nej, hissarna är helt stendöda. Frågan är vad dem gör med hissarna, undrar om dem inte har sex i hissarna. Inte för att jag har nåt emot det om dem skulle ha det, skulle vara rätt kul att vara med om det själv. Ett kriterie: INTE PÅ DAGARNA, ta det på nätterna isf.

Nu ska jag äta, så jävla hungrig. Tur att föreläsningen var rolig och intressant, så man glömde bort hungern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0