Morningpic


Det var länge sen jag sov så gott. Inget borrande, inga oväsen, inga störande moment överhuvudtaget. Bara jag och mitt täcke. Därför bjuder jag på denna morgonbild. Det är jävligt soligt ute, blå himmel och träden ser gröna ut för en gångs skull. Det verkar arta sig fint idag. Då passar jag nog även på att tömma rummet på alla dessa kartonger som jag har infört på sistone. Känns som jag är nyinflyttad.

Snart fyller man också. Frågan är om man orkar hitta på något, eller om det blir att jobba sen hem och dö. Rätt överskattat med födelsedagar när det gäller mina egna i alla fall. Inte så insatt i detta med att ha kalas, tar gärna emot presenter dock. Nej, det får vara tills dess, för många timmar kvar. Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: nina

tack :) förresten, älskar att du gillar GD lika mkt som jag gör typ haha.

2011-04-15 @ 00:53:48
URL: http://eatmerawlikesushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0