Vi som älskar värmen


Fyfan vad gött med värme. Det är inte okej att klaga, det vore mot människligheten och naturens alla lagar. Om ni klagar, då måste ni älska vintern och älska kylan när det väl kommer. Okej?

Jag har hunnit vara på stan idag och tömt mitt rum på alla kartonger som fanns. När jag blir sjuk, blir jag lite sisådär aktivare och vill ut och härja lite. Alla mina latheter liksom försvinner och jag vill få saker och ting ordnat, för jag hatar kaos när man redan är kaos själv. Det blir för mycket. Ja ni, vi var på stan och gjorde stan lite osäkert (iaf jag) med mina ben som sticker ut här och var iom att jag är så fet (sarkasm).

Jag bjuder lite på min härliga kropp idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tung, ville också ha en AH, men annan färg:) Risken är stor att man kallas för spännbög

2011-04-22 @ 19:50:35
URL: http://fitnessguru.se/gymmy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0