Hey, Im outta here - Vietnam here I come!

Tjenixen. Idag drar jag, jag och syrran, vi drar till Vietnam från detta våraktiga vinterland Sverige. Vi sitter just nu på taxin på väg ut mot Arlanda. Vi hoppas att allt det viktiga är med så vi beviljas att ta vårat bokade direktflyg till Vietnam. Kan ni tänka er att inte behöva mellanlanda? Att få sova hela vägen och väckas av fula flygvärdinnor för att sedan stiga på det land du bestämt dig för att åka till, direkt! Guldvärt. Nu ska jag ta mig stunden att rena mig från alla idioter jag stött på detta år och komma tillbaka som en ny och fräsch människa för nya tag för ett nytt år. Jag får önska er alla ett gott slut och en god fortsättning. Pussar och kramar.
Outfit: Sammetsfluga, Boomerang kortärmad skjorta, fake läderjacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0