Ah ma gaahd dis is grejt!

På något vänster är det så mycket godare att slurpa i sig mjölk via en skål än att dricka mjölk ur ett glas. Håller ni inte med? Eller ni kanske inte har testat, då tycker jag verkligen att ni skall göra det!

Vad händer? Föreläsningen inställd idag och imorgon. Skall man dra in ändå för lite handledning för en omprövning av den tidigare kursen? Kanske, kanske inte? Varför inte? Har ju ändå varit upp i två och en halvtimme nu, frukosten genomförd, det enda som saknas är att borsta tänderna och vara glad. Men jag är väl alltid glad? Då är det bara halva av den sista processen kvar. Fint.

Vi ses på tåget, bussen och på vägarna där jag skiner som mest. Helst naket. Sommaren är ju här. Tänkte ju bevisa detta på bild, men jag ångrade mig. Så det får vara ett heltextat inlägg istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0