Bad update equals bad boring day

Ja, jag stack iväg till skolan ändå även om jag inte behövde det. På vägen dit märkte jag väldigt snabbt hur trött jag egentligen var. Hade ju trots allt sovit i minst 9 timmar. Ska inte det räcka?

Väl där, plockat fram allt och ber om hjälp. Gissa vad det första jag får höra är? Läs lite på internet, så greppar du nog det. VAD SA DU TILL MIG? SA DU ATT JAG EFTER ATT HA SLÄNGT BORT 45 MINUTER AV MITT DYRBARA LIV FÖR ATT KOMMA HIT FÖR ATT FÅ HJÄLP GENOM ATT KOLLA PÅ INTERNET? Sicken kille. Han kunde ingenting. Jag blev så oerhört otaggad och pratade i telefon istället. Sedan begav jag mig för att äta ännu en Girostallrik, typ andra dagen på rad, dock åt jag med ris idag. Fyfan, man ska inte äta något med ris, då mättas man så man dör och blir över till alla krypen.

Skitsamma, över till det roliga. Minns ni att jag skrev att jag var trött för några rader sedan? Om inte, så påminner jag er nu. Jag var skittrött på vägen till skolan och blev ännu tröttare på vägen hem. Vad gör man inte på bussen då när man sitter bredvid världens fetaste människa? Jo, lägger sig på hennes axel av sidfläsk, godis, läsk osvosv och somnar givetvis. Totaldäckad är jag ända tills näst sista station, då jag slumrar till och ser att vi är där. Då tänker jag för mig själv, vilket är givet, att jag ska hålla mig vaken tills dess. Men nej, jag somnar tydligen om, helt omedvetet. Haha. Väl framme ropar busschauffören åt mig jag vet inte hur många gånger. Jag hör det, men jag tror aldrig att det är till mig. Notera att jag fortfarande gränsen över kategorin halvsover. Han visslar, och ropar: Ska du av här eller? Hallå? *Vissel* Hallå? Ska du av här? Ska du vidare? Hallå? Och jag vaknar ju emellanåt och hör detta. Vilket jag aldrig uppfattar som verklighet. Sedan vaknar jag till, som om någon har stoppat en raket i röven på mig och bara flyger ur bussen. Wow! Vilket rus jag fick. Sedan står jag där på tågperrongen och tänker för mig själv vad som egentligen pågick, och dog lite för mig själv och log. Man börjar ju undra när man ser folk stå där ensamma och börjar le. Ja, jag kände mig lite utstirrad. Men en av dem var ganska söt, så det var okej.

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: det var jättehalt så råkade jag köra lite förfort så bilen halkade :(

2011-02-24 @ 19:36:56
URL: http://melissablogg.se
Postat av: melissa

SV; usch det var så jobbigt.. haha ellerhur..

okejokej :) tack!

2011-02-24 @ 19:50:25
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0