Chinese Shar Pei

Jag är verkligen en sådan person som inte klarar av att kladda runt, smutsa ned, som att vara på festival. Det är så inte jag. Jag vet inte om jag skulle ha klarat av det. Dock har jag överlevt både det ena och det andra, så som att vi bosatte oss i Borneo djungeln i några dagar, utan dusch, rent vatten eller toalett. Enbart våra hyddor som var helt vidöppna, där krokodiler, orangutanger, ormar etc skulle kunna ta sig in medan vi sov. Jag har däremot väldigt lätt att anpassa mig, så en festival på några dagar skulle väl inte skada mig.

Djur är äckliga, så är det. Man kan sköta dem, tvätta dem mm men dem blir äckliga ändå. Hade jag mot förmodan skulle bryta mot mina tankar om djur och införskaffa mig ett, så skulle det förmodligen bli en hund. Antingen en riktig tjock med en massa päls/hår (vad säger man till hundar) eller en liten Chinese Shar Pei. Se på dem, dem är som trötta gamla tanter som bara är där. Hur gulliga som helst.

That was one of my confessions.


Kommentarer
Postat av: kimberly- kladdbarnen

tack stora tarre (:

2011-02-04 @ 15:20:25
URL: http://kladdbarnen.blogg.se/
Postat av: Emelie TD Nguyen

sv; no pröööblem,

taaack :)

2011-02-04 @ 17:13:48
URL: http://thuyduyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0