Dear readers

Man har kvar sina trogna läsare trots att man inte har hunnit uppdatera så väldans mycket. Det värmer verkligen. Ja, jag kom precis hem och har just ätit frukost (mjölk med Special K - enbart för formen). Det sägs vara för bra för kvinnan i alla fall. Brukar det vara något för kvinnor, så är det med uppsåt att styra upp formen.

Annars då? Allt bra med er? Dela med er, så delar jag med mig. Jag är för trött nu, måste sova igen mina timmar som jag har gått i förlust med. Det blir nog en budweiser och sen sova gott som sommarrullar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lol sov:P dags att planera asiatfest i söder:P

2011-02-26 @ 02:23:30
URL: http://fitnessguru.se/gymmy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0