Im beyond the logical world.

Vissa människor är bara så klockrena. Jag gick bredvid en korean idag på vägen till skolan, eller det började med att han gick en bit framför efter att vi hade hoppat av bussen. Men med mina rappa steg var jag ikapp honom på nolltid. Då hör jag hur han sjunger med sina låtar på sin musikspelare och bara känner sig helt som hemma. Hur jävla skön får man vara? Tänk om man kunde leva så i Sverige utan att folk skulle påpeka att man är till hälften idiot. Det är ju hur kul som helst och det skapar glädje i vardagen. Jag log i alla fall resten av vägen efter att jag till slut lyckades uppfatta att han faktiskt sjöng. High five på han.

Något helt annat, som har varit väldigt flummigt idag är att jag har med nya kursens litteratur (som ni ser på bilden) har fått allt för mycket uppmärksamhet. Undra varför? Det är ju svårt att inte misstolka bilderna på både fram- och baksidan när man inte vet vad boken handlar om. Men vad fan, who cares? Jag kör alltid mitt careface ändå (inte riktigt den på bilden).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jag...lol men friedrice lördag. Blogga om det sen.

2011-02-16 @ 21:18:50
URL: http://fitnessguru.se/gymmy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0