On the bus on my way to a student's dream

Busschauffören är så otroligt slö. Att köra buss skall vara en livsstil läste jag igår, och då måste hans liv varit jävligt jäfla slött dem senaste 20 åren. Katastrof, därav min dator framme. :)

Hur som, det är så jävla tråkigt att läsa Metro nuförtiden, det enda man läser är om pedofiler och klagomål, sen går det över någon dag och tas upp igen. Det bara skrivs om saker och ting, men inget görs åt det. Hade jag haft hjärnan att spränga alla problemen, då hade jag gjort det. Men tyvärr, så är jag bara en vanlig kille, på väg till skolan och är inte så mycket bättre än alla andra. :( Synd va? Då kom min confession 2.

Plus.. Det enda som händer bland läsarnas egna inskickade texter är att hundägare och icke hundägare klagar på varandra. Det är det enda man ser och hur nykära människor skriver om hur de i all evighet kommer att älska sin partner.

Viktigt! Nu fick jag också klaga. Jag är ju som alla andra är uppvuxen bland alla dessa klagomål, klart man lär sig och tar åt sig. Aja, nu ska jag och min Matrixdräkt kila av snart, men vi hörs när jag skriver nytt och när ni läser det. Så är det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0