Pizza på middagsbordet idag.

Fy Fabian vad jag är trött. Ja, jag skyller allt på Fabian, det gör jag. Efter att hela dagen har varit aktiv med studierna och avslutningsvis stoppat i mig en Calzone med bearnaise, är jag mer än redo att kollapsa under täcket och vakna om 12 timmar för att åka iväg till jobbet. Det skulle nog gå, men då missar jag allt "nöje". Det vore fritid till spillo.

Hur som haver, ser det ut som jobb och jobb i helgen, plus en liten nattklubb som verkar vara inklämt där emellan. Taggad eller inte, det vet jag inte. Att få stanna hemma och bara dö en stund efter jobbet, det är önsketänkande. Det är dock sällan min önskan slår inte. Men man dör ju inte av att vara ute en stund, jo kanske i detta väder, men annars inte om man inte råkar ha väldigt otur.

Aja, det var tråkigt att skriva just nu. Jag går och kollapsar i sängen med boken på magen, så det ser bra ut ifall paparazzis skulle råka befinna sig i en rosa helikopter utanför mitt fönster.


Kommentarer
Postat av: Secret admirer

Fett skönt inlägg :))

2011-02-20 @ 02:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0